פאזל - תהליך ייעוץ ארגוני

מהו תהליך ייעוץ ארגוני
על פי תיאורית הגשטלט: "השלם שונה מסכום חלקיו ומורכב מהחלקים המתייחסים זה לזה".
ארגונים רבים בכלל ואנשים בפרט, מרימים גבה ותוהים:
מה בכלל עושה יעוץ ארגוני? 
מה מטרתו? 
לשם מה הוא נחוץ? 
האם היועץ אחראי על פיטורי העובדים בארגון? 
האם יש בו עלות או תועלת? 
האם  מטרת היועץ להסתובב כל היום בתוך הארגונים לחקור, לשאול, לשמוע ולהעביר למנהלים את אשר מתרחש? 
האם היועץ הוא שקובע נהלים חדשים, תרבות ארגונית חדשה, מבצע את השינויים? 
מה זה יעוץ ופיתוח ארגוני וכיצד נעשה הלווי בפרויקט של יעוץ ופיתוח ארגוני מראשיתו ועד סופו?
מה כולל בתוכו תחום זה. האם זה גם יעוץ עסקי, פיננסי, אסטרטגי ועוד?
האם כל היועצים עובדים באותה השיטה?
האם כולם מסתמכים על מידע תיאורטי שקראו ועכשיו הם מעתיקים את זה לעסק או הארגון הנועץ?
האם זה בכלל כדאי לי כעסק או ארגון ?
ושאלת השאלות: מה יקרה רגע אחרי שהיועץ מסיים את תפקידו ועוזב את הארגון, מה קורה אז? איך ממשיכים לבד? האם ממשיכים לבד?
שני כללי ברזל המלווים אותי:  
•    לכל ארגון אתפור את החליפה שלו. בדיוק כמו  שלכל אדם יש טביעת אצבע שהיא אישית לו  ואין זהה לה,  גם  לעסק או ארגון יש לתפור את החליפה האישית שלו בהתאם למידותיו סגנונו ובצבע המועדף עליו, שתשרת אותו לצרכים השונים ולטווח הארוך.  
•    אתן בידיו של כל עסק או ארגון ארגז כלים שישרת אותו בהמשך דרכו ויוביל אותו לתוצאות הרצויות: תקשורת בין כל חלקי הארגון השונים ורווחיות.

המטרה העיקרית,  לענות על צרכי הארגון וטעמיו בהתאם לערכים, הנורמות, החזון, תרבות וההון האנושי ולהוביל את הארגון להצלחה ומקסימום רווחים. 
 

שירות ותמיכה בפלאפון 24/7
*יש להזין שם
*יש להזין מספר טלפון נייד תקין
פרטיך נשלחו בהצלחה! ניצור עמך קשר בהקדם